Skip to content

☎︎ Contactaţi: +40312297083 | Whatsapp/Viber: +359 885 520 124

✉︎ E-mail: [email protected]

Livrare și retur

I. LIVRARE ȘI PLATĂ
iDrones.ro furnizeaza produse din magazinul online iDrones.ro doar in Romania. Livrarea se face in termen de 2-3 zile lucrătoare, dar intotdeauna ne straduim sa livram comenzile inainte de acest termen.

Folosim servicii de curierat DPD
DPD telefoane de contact:

  • Customer Service

Telefon: 0040.312.29.7083

* Dacă v-ați înscris pentru comandă, veți primi un număr de notă de expediere prin e-mail, precum și oferte și reduceri exclusive.

1. Plata se face prin ramburs la livrare – ramburs și cu cardul la livrarea comenzii. Veți fi înștiințati cu privire la prețul de expediere înainte de a finaliza comanda.
2. Opțiunea de verificare și testare este disponibilă. Dreptul dvs. de a returna un articol plătit în termen de 14 zile este garantat prin lege și vă garantăm returnarea și schimbarea – absolut fără probleme.
3. După comandă, vă vom contacta pentru a clarifica detaliile de livrare.
4. Pentru comenzi de peste 500 lei, comanda o sa fie livrata cu transport gratuit.
5. Timpul de livrare fix nu se ofera de curierii noștri.

II. RETURNARE ȘI ÎNLOCUIRE 
1. Aveți la dispoziție 14 zile de la data primirii pentru a returna sau schimba produsele cumpărate, care trebuie să fie în aceeași formă comercială în care au fost primite, adică. cu etichete și ambalaje rezervate, nu trebuie să fi fost folosite, deteriorate, murdărite, reparat, spălate, modificate sau purtate (cu excepţia probării lor) şi că orice etichete ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte.
2. Pentru a returna sau a înlocui un articol achiziționat:
2.1 Puteti sa Trimiteți la următoarea adresă:
• Smartteh-2019 Ltd.
• Adresa: Biroul Speedy 536, ul. Sinanishko ezero 9A, Sofia, 6000, Bulgaria
• Telefon: –
• În acest caz, vom reține 21 lei pentru transport
2.3. În lotul de retur trebuie să lăsați o notă cu următoarele informații:
• Numele, prenumele și numărul de telefon pentru a vă contacta
• Numărul dvs. de comandă (dacă îl cunoașteți)
• Dacă doriți comandă dvs. sa fie stornata iar suma – restituita, va rugăm să ne trimiteți contul vostru bancar pe adresa de email: [email protected] sau sa atașați contul în coletul returnat de la dvs.
Costul de transport retur este în detrimentul clientului. Dacă clientul a utilizat transportul gratuit, suma va fi dedusă din restituire.
3. Articolele trimise pentru returnare și schimb vor fi procesate în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea noastră (excluzând sâmbăta, duminica și sărbătorile publice). Rambursarea se plătește numai prin transfer bancar – în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea produsului returnat.
4. Dacă produsul înlocuit are un preț mai mic, atunci vă vom trimite diferența prin transfer bancar. Dacă este un preț mai mare, atunci veți plăti diferența atunci când primiți produsul înlocuit.
5. La întoarcerea înlocuirii pentru un alt model, taxele de curierat în ambele direcții sunt în detrimentul clientului.

*IMPORTANT PENTRU ASIGURAREA DJI CARE REFRESH:

Atunci când achiziționați o asigurare DJI Care Refresh, alegeți cu atenție ce opțiune de asigurare aveți nevoie!
Asigurările sunt coduri de activare care sunt strict individuale și nu trebuie partajate, ceea ce înseamnă că odată ce a fost trimis codul de activare, acesta nu poate fi returnat, iar prețul de achiziție este nerambursabil. 

*IMPORTANT*

  • In cazul refuzului comenzilor solicitate si achizitionate in prealabil la cererea clientului, rambursarea sumei respective se face prin retinerea comisioanelor bancare.

Drone, baterii si alte produse ale brandului DJI care necesita o activare la utilizarea lor initiala, nu sunt supuse unei returnari in cadrul termenului limita de 14 zile lucratoare. Dupa activarea acestor produse, garantia lor internationala catre DJI intra in vigoare si dreptul de returnare se anuleaza.

Persoanele juridice nu au drept de retur, indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazine.

Bucurați-vă de cumpărături!